Άρθρα
Εκπαιδεύοντας τα μέλη μιας οικογένειας franchise - Η ενιαία εικόνα και κουλτούρα, γερές βάσεις για την επιτυχίαΚάθε δομημένο και ισχυρό δίκτυο που αναπτύσσεται μέσω της μεθόδου franchise επιδιώκει τη σταθερότητα και…
  • Απρ 28, 2019
  • 0

Τεύχος 68 - Editorial

Το 2018 αποδείχτηκε ένα έτος μετάβασης. Αν αναλύσουμε προσεκτικά τα δεδομένα και τα συμπεράσματα της έρευνας που διενεργεί κάθε χρόνο το περιοδικό FRANCHISE SUCCESS σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων franchise THE FRANCHISE CO., τα οποία δημοσιεύονται στο Πανόραμα Franchise, θα διαπιστώσουμε ότι ενώ φαινομενικά η αύξηση του franchising στην Ελλάδα κυμαίνεται σταθερά περί το 5,5% συνολικά, εντούτοις, αν συνεκτιμήσουμε…
  • Απρ 23, 2019
  • 0

Αγορά καφέ & franchising

Οι αλυσίδες καφέ, επιτυγχάνοντας εξαιρετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, αποτέλεσαν τον σημαντικότερο πυλώνα ανάπτυξης συνολικά του franchising, στην Ελλάδα και για το 2018.
Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε το FRANCHISE SUCCESS , σε συνεργασία με τη THE FRANCHISE CO. – σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise, ο κλάδος της καφεστίασης αποτέλεσε τον σημαντικότερο πυλώνα ανάπτυξης…
Για όσους εμπλεκόμαστε συχνά στον σχεδιασμό, στην οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και στη δημιουργία ακαδημιών εκπαίδευσης, βρίσκουμε ιδιαίτερα συναρπαστικό το να βλέπει κανείς νέους επιχειρηματίες να εξελίσσονται, να αποκτούν…
Η καφεστίαση είναι ένας ιδιαίτερα ελκυστικός και προνομιούχος χώρος που απαιτεί μια προσεχτική και ολοκληρωμένη προσέγγιση. Η ζήτηση συστημάτων franchise στον συγκεκριμένο κλάδο παραμένει σταθερά αυξητική όλα αυτά τα χρόνια…
  • Νοε 12, 2018
  • 0

Τεύχος 67 - Editorial

Στο τεύχος αυτό- όπως και σε παλαιότερα- κάνουμε μια αναλυτική παρουσίαση της κατηγορίας των σουπερμάρκετ και των convenience stores στον χώρο του franchising. Επιλέξαμε αυτή την αγορά καθώς, μαζί με…
Η αγορά των σούπερ μάρκετ και του λιανεμπορίου γενικότερα, παρουσιάζει δραματικές αλλαγές. Τα μεταβαλλόμενα καταναλωτικά πρότυπα, η συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης την τελευταία οκταετία, οι επιπτώσεις της εξαγοράς του Μαρινόπουλου από…
Ο κλάδος των Τροφίμων – Ποτών την τελευταία τετραετία παρουσιάζει μια θεαματική ανάπτυξη, παρά τις έντονες ανακατατάξεις. Ενδεικτικά, σήμερα στην Ελληνική αγορά δραστηριοποιούνται 19 αλυσίδες σούπερ μάρκετ – μίνι μάρκετ…
  • Νοε 07, 2018
  • 0

Τουρισμός & Franchising

Για την Ελλάδα, ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς αλλά και ελκυστικούς κλάδους. Εν τούτοις η πλειονότητα των νέων επιχειρηματιών αδυνατούν να αξιοποιήσουν τη δυναμική και τις ευκαιρίες…

facebookΣτο Facebook

facebookΣτο Τwitter